DƏSTƏK VƏ YARDIM

Qeydiyyat nə üçün lazımdır?

Qeydiyyatdan keçməklə portalın bütün imkanlarından yararlanmaq olar.

Qeydiyyatdan necə keçə bilərəm?

Qeydiyyatdan keçmək üçün yerli mobil operatora məxsus aktiv telefon nömrəsi və FİN kod tələb olunur.

Qeydiyyat zamanı "FİN kod mövcuddur" xətası alıram. Nə edim?

Sizə məxsus olan FİN ilə qeydiyyat uğursuz olduqda, bizimlə əlaqə saxlayın kömək edək.

Şəxsi hesaba necə daxil olum?

Şəxsi hesaba daxil olmaq üçün istifadəçi adı kimi email ünvanı, telefon nömrəsi və ya FİN kodu istifadə etməklə daxil ola bilərsiniz.

Şifrəmi unutmuşam, nə edim?

Şifrəni unutduğunuz halda onu asanlıqla bərpa edə bilərsiniz. Bunun üçün "Daxil ol" pəncərəsinin sağ aşağı küncündə yerləşən keçiddən istifadə edin. Şifrənin bərpasını qeydiyyat zamanı daxil etdiyiniz telefon nömrəsi və ya email ünvanı vasitəsilə həyata keçirə bilərsiniz.

Vakansiya üzrə necə müraciəti edim?

Əgər vakansiya sizə uyğundur və müraciət etmək istəyirsinizsə, o zaman hesabınıza daxil olub "Müraciət et" düyməsinə basmaq kifayət edir.

Bir neçə vakansiya üzrə müraciət edə bilərəm?

Bəli. Dərc olunan bütün istədiyiniz vakansiyalara müraciət edə bilərsiniz.

Vakansiya üzrə müraciət etmişəm, lakin geri dönüş yoxdur. Niyə?

Bütün müraciətlər İR şöbəsinin əməkdaşları və rəhbər şəxslər tərəfindən, pozisiya üzrə irəli sürülən meyarlara əsasən dəyərləndirilir və uyğun gələn namizəd ilə əlaqə yaradılır.